Jak vytrvat v blogerských vodách

12. srpna 2014 v 16:34 |  Rádoby glosy
Zrovna já nejspíše nemám až takové právo o tomto tématu psát, jelikož na blozích moc dlouho nikdy nevydržím a tak o "pravém blogerském životě" moc nevím. Navíc k tomuto tématu je již napsaný nespočet článků, dokonce vyšel i jeden podobný na Srdci blogu (z čehož usuzuji, že každý bude tento článek považovat za naprosto neoriginální a ničím přínosný), i tak to začínající blogeři stále nechápou a je možné, že když jim to budeme stále vtloukat do hlavy, možná to pochopí. Takže tedy, v prvé řadě: vytrvejte!


Že se to na vás, začínající blogery, valí odevšad? Víte, ona je to ale pravda, vytrvat musíte, ať se vám to líbí nebo ne a tenhle krok nezle nijak přeskočit. Osobně začátky znám a věru je nesnáším; nemáte věrné čtenáře a nemůžete se tudíž spoléhat na pravidelnou diskuzi. To ale platí u všeho: když začínáte s kreslením, nemůžete si snad myslet, že po prvním měsíci trénování budete stejně zdatní jako Da Vinci; když začínáte s učením nového jazyka, je patrné, že hned nebudete mluvit plynule. Blogování je to samé, prostě jen další koníček a jako s ostatním se s ním (pokud chcete dosáhnout úspěchu) musí vytrvat a počkat, dokud se v něm nezlepšíte - proto nemůžete hned u prvních článků čekat nějakou tu dvacítku komentářů, leč i to se samozřejmě někdy stane (však jen výjimečně a pod podmínkou, že váš blog a články jsou kurevsky dobrý).

KOMENTUJI, KOMENTUJEŠ, KOMENTUJEME

Dalším důležitým faktorem ovlivňujíc to, jaký úspěch budete sklízet, je i vaše komentující aktivita. Jak by se o vás asi měl někdo dozvědět, když není jak? Když o sobě nedáte sami vědět, jedinou možností, jak vás někdo může najít, je, že se zrovna ve chvíli, kdy publikujete článek, podívá do nejnovějších žebříčků, a ani tak to není jisté, jelikož toho někoho váš článek ani nemusí zaujmout. Vězte, že když někde zanecháte komentář s odkazem na váš web, admin samou radostí, že má komentář, ten váš web rozklikne a trochu v něm začmuchá. Nekomentujte však žádnými obíhačkami, prosbami o lajk, hlas či samotnou návštěvu blogu a podobnými shnilotinami, to totiž jedině a pouze naštve a pokud je admin stejný hnidopich jako já, přidá si vás na zeď hanby (ještě z dob, když jsem vedla svůj fanblog). Rovněž si dávejte pozor, kde vůbec komentujete, jelikož když se svým blogem o Miley Cyrus napíšete komentář na blog, jehož admin Miley v lásce nemá, nového čtenáře tak nezískáte.

EDIT: zdali o sobě chcete v blogerských vodách vážně dát vědět, totiž dostat se na titulku a možnost získání kupy čtenářů, komentujte někde, kde vás Standa objeví. Piště zajímavé komentáře na Srdci blogu, blogu Autorského klubu, či jednoduše na blozích, které se na titulce objevily. Piště Standovi nějaké zajímavé dotazy, připomínky, či návrhy, pokud jste i trochu drzejší, klidně poproste rovnou o samotné zviditelnění; ačkoli si to blogeři nemyslí, přijde mi vstřícný a já ho mám ráda :-).

TEN PRAVÝ SALÁT

Jaké články vůbec budete přidávat a o čem váš blog bude? To je otázka na zamyšlení a každý by se jí měl před založením blogu alespoň trochu zaobírat. Dokážete vymyslet na dané téma hordu článků, aby váš blog alespoň chvíli vydržel? Není blogů s podobným, či vlastně stejným zaměřením takový kopec, že se čtenáři stejně nenajdou? Možností ale máte hodně. Nevyložte si to ale tak, že byste měli psát o věcech, které zrovna frčí, to nikoliv: hlavní samozřejmě je, aby vás dané téma bavilo. Své téma si musíte promyslet a něco si připravit, jelikož když si jen řeknete, že na to pozdějc něco vymyslíte, abyste za chvíli nezjistili, že nevíte o čem psát.

A SALÁTOVÝ DRESING, TOTIŽ DESIGN

EDIT: a jak vůbec váš blog vypadá? Je sice možné, že články máte tak nepřekonatelně boží, až to snad ani není možný, ale k čemu vám to bude, když čtenáře odradí jen první pohled na váš blog? Písmo se nedá na pozadí přečíst, nebo je děsně mrňavý, či naopak tak obrovské, až z toho bolí oči. Něčemu se snad ani design říkat nedá, vše vypadá jak přes kopírak. Zda-li o sobě víte, že na grafiku nejste, prostě napište si MAKY.OREL, díky ní bude váš blog alespoň trochu vypadat.

Co je důležité, je volba adresy. Z mého pohledu byste přemýšlení o ní měli věnovat hodně času a nezaložit si blog v afektu. Kvůli názvu adresy jsem blog několikrát přesouvala a měnila a tak tomu věnujte čas, sami byste přeci poté nechtěli stěhovat svůj blog, když byste na něm měli řádný obsah, ne snad? To samé platí o přezdívce - já jsem toho řádným důkazem, protože z Iny jsem se právě stala Teeve. No, doufejme, že teď mi to nějaký pátek vydrží. (...)

Závěrem bych ráda zopakovala, že blog se nerozjede za den. Chce to čas, týdny, někdy možná i měsíce, než se čtenáři najdou a vy si vypěstujete svůj styl psaní. Chce to jen vydržet a blogu se věnovat, pomoct mu, komentování blogů ostatních je pro začátek dobrou cestou. Najděte si to pravé pro sebe a vyčkejte.
 


Anketa


Komentáře

1 annox annox | Web | 12. srpna 2014 v 19:24 | Reagovat

Zajímavý článek. Sice jsem se v něm nedozvěděl nic, co by pro mě bylo nějak podstatné, jelikož už mám svůj blog, takže je spíš škoda, že jsi tento článek nenapsala dřív :D Ale rozhodně mi to o tobě prozradilo, že nejsi nablblá slepice, která si založila svůj "bloqísek" aby na něho přidávala články jako "Ach jo....nevím co napsat...nudááááááááá" a tisíce barevných gifů, takže určitě si tvůj blog nějak prohlídnu a budu se těšit na další zajímavé články :)

2 Teeve Teeve | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 8:35 | Reagovat

[1]: Těší mne, že si nemyslíš, že jsem nablbá slepice (:-D). Děkuji za důvěru a pokusím se, aby mé další články byly něčím přínosné, snad tě /a nikoho jiného/ nezklamou :-).

3 hogreta hogreta | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 10:26 | Reagovat

Ahoj:). Abych řekla pravdu, tak s tímhle jsem problém nikdy neměla. Jednou jsem se prostě rozhodla mít blog, vymyslela jsem si adresu a přezdívku - a od té doby mám blog, pořád pod stejnou adresou a přezdívkou. A jsem si jisná, že se své přezdívky už jen tak nevzdám, protože se dostává do podvědomí (nejen) čtenářů blogu - a je mi jasné, že kdybych udělala nějakou změnu, hodně čtenářů tím ztratím. Proto si myslím, že jsem udělala dobře, když jsem před těmi čtyřmi roky vymyslela neutrální adresu i přezdívku. Prostě něco, pod čím si člověk může představit cokoli. Nevážu se tak jen k jednomu jedinému tématu a kdybych zaměření svého blogu chtěla někdy změnit, vůbec nic mi v tom nebrání.

A to je myslím docela klíčové. Když si člověk svůj nějaký zájem nebo koníček strčí hned do adresy blogu, tak ono pak stačí, když to nadšení trošku opadne a blog to má spočítané. Když si ale autor zvolí něco neutrálního a třeba dokonce nějaké slovo, které třeba ani nic neznamená, jen se dobře pamatuje, tak bude mít blog šanci na přežití i potom, co se autorovi bude měnit život, priority i koníčky:).

4 Luci Luci | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 12:46 | Reagovat

Tak tohle je pro začínající blogery určitě přínosný článek :) já už se na blozích nějakou dobu pohybuji a tak se některými těmi radami řídím, obíhám neznámé blogy a čtu si jejich články, zanechávám komentáře, které jdou vždy od srdce a myslím je upřímně :) snažím se tvořit a vymýšlet takové články, aby byly pro čtenáře poutavé a tak se vraceli zpět :) Snažím se být aspoň něčím originální - a to je má rada i pro začínající blogery, udělejte něco, podle čeho si vás ostatní blogeři zapamatují, co je nadchne :) Taky je dobré, když má blog pestrý obsah a nezaměřuje se jen na jedno téma - pak se hůře hledají pravidelní čtenáři :)

5 Teeve Teeve | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 15:35 | Reagovat

[3]: Ano, s tím souhlasím. To byl dříve právě že můj výrazný problém, jelikož jsem si názvy blogů často dávala podle toho, co jsem měla ráda a podobně. Proto jsem už chtěla něco naprosto neutrálního, a i když Nekonečno také není moc neutrální a originální, doufám, že to vydrží, nebo alespoň déle, než do teď :-).

[4]: Děkuji ti, vážím si toho :-). Také si myslím, že je důležité, mít něco, co si ostatní zapamatují a v souvislosti s tou věcí si vždy vzpomenou na tebe. Osobně ale spíše ještě přemýšlím, co by to něco mělo být, tak snad na to přijdu později... Uvidíme :-).

6 Mr. Uncalled Mr. Uncalled | Web | 13. srpna 2014 v 16:08 | Reagovat

no jako nejvic me zaujalo, ze jsi Teeve... to ted jako musim prepisovat :D

7 Teeve Teeve | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 16:10 | Reagovat

[6]: Chudáčku, aby ti neupadla ručička :-D.

8 Mr. Uncalled Mr. Uncalled | Web | 13. srpna 2014 v 16:13 | Reagovat

[7]: No poseru se z toho :D

9 Teeve Teeve | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 16:16 | Reagovat

[8]: Tady ne, prosím, a radši šup přepisovat, musíš tři písmenka smazat, napsat pět jiných a k tomu hodit odkaz, to máš na dlouho :-D

10 Mr. Uncalled Mr. Uncalled | Web | 13. srpna 2014 v 16:16 | Reagovat

[9]: uz se ritim... posrat se a pak to prepisu :D

11 Terez. Terez. | Web | 13. srpna 2014 v 17:10 | Reagovat

Moc mě Tvůj komentář na blogu potěšil a povzbudil :) Můj první blog už jsem měla rozjetý skoro dva roky. Pak mě to najednou jaksi přestalo bavit a po půl roce mi přišlo zvláštní se vracet na ten stejný blog, ještě v případě, že se moje názory a různé myšlenky změnily a prostě by to tam k sobě nesedělo.
Doufám, že já to nevzdám jen tak, ale jak píšeš v článku je třeba čekat a být trpělivý, protože přece jenom přijít na blog a vidět, že článek se kterým sis dala celkem dost práce nakonec nikoho nezajímal, tak to zamrzí. Taky ses zmínila o komentářích typů dej lajk a podobně. Mít toho člověka pod rukama, urvala bych mu hlavu :D
Dala jsem si Tě taky do oblíbených, protože jak koukám na Tvoje články..máš pravdu máme toho hodně společného :)

12 Teeve Teeve | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 17:38 | Reagovat

[11]: To jsem ráda :-). Osobně jsem - jak znovu a znovu zmiňuji - měla blogů nespočet a kromě nespokojenosti s adresou jsem je měnila rovněž i pro své jiné názory a myšlenky, leč doufám, že ku příkladu jen kvůli tomu, že bych přestala mít ráda Beatles, nebudu měnit blog tento :-). Rovnou tě prosím, abys to nevzdala. Já po svém pátém článku zde jsem to chtěla vzdát (i když samozřejmě neříkám, že teď jsem kdovíjak dobrá :-D, to ne), ale neudělala jsem to. U někoho jsou začátky holt horší, pomalejší, někomu to jde líp. Chce to jen výdrž, přeci jen trpělivost přináší růže :-). So, věřím ti, nedej se! (A děkuji ti za opětovné přidání do oblíbených, ale ten komentář jsem nenapsala kvůli tomu :-).)

13 Janča Janča | E-mail | Web | 20. srpna 2014 v 20:30 | Reagovat

Dobré rady a souhlasím s nimi. Hlavně vytrvat, no. To je ten nejdůležitější bod a taky komentovat.

14 Teeve Teeve | E-mail | Web | 21. srpna 2014 v 17:58 | Reagovat

[13]: Ano, ano, s tím komentováním mám osobně problém, ale snažím se zlepšit :-D, protože tak si blogu všimnou ostatní.

15 Janča Janča | E-mail | Web | 22. srpna 2014 v 19:46 | Reagovat

[14]: To já poslední dobou komentuju fakt hodně, abych konečně někoho přilákala. :D

16 Teeve Teeve | E-mail | Web | 25. srpna 2014 v 12:57 | Reagovat

[15]: Tak jsem ráda, že komentuješ i u mně! :-D

17 Patas One Patas One | Web | 25. srpna 2014 v 14:24 | Reagovat

Úžasný článek, díky za něj =D Vytrvat... Základ... Máš pravdu. Osobně jsem na začátku a tuto cestu - komentování jsem zvolil =D Avšak tou spíše nedobrou cestou... Měl bych přístup změnit.

Každopádně díky a díky!

18 Janča Janča | E-mail | Web | 25. srpna 2014 v 15:01 | Reagovat

[16]: Joo, to buď! :D

19 Teeve Teeve | E-mail | Web | 27. srpna 2014 v 13:01 | Reagovat

[17]: Ále, ono se na blozích tolik hnidopichů nevyskytuje, takže to tolik řešit nemusíš :-), jen o sobě dej nějak vědět a bude.

20 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 26. září 2014 v 10:15 | Reagovat

Tak abych pravdu řekl, když začneš článek tím negativem, že zrovna nejsi podle svých slov nejlepším příkladem tak to ve mě trochu sráží chuť i článek přečíst - nechal bych to na konce :D

Jinak článek dobrý. :) Všichni tak nějak víme - nebo by jsme měli - že nejdůležitější je vytrvat a nerušit blog po měsíci aktivity.

21 Myšák Myšák | Web | 26. září 2014 v 10:18 | Reagovat

Dodala bych, že důležitý je i desing blogu. Zajímavé články jsou čtenáři jaksi k ničemu, když ho stránka po prvním kliknutí odradí ;-)

22 Xerodoth Sigmius Xerodoth Sigmius | E-mail | Web | 26. září 2014 v 10:33 | Reagovat

No já se v komentáři vyhnu jakýmkoliv radám, protože sem ten poslední, kdo by v blogování mohl radit, ale s tím komentováním souhlasím, protože bez něj bych měl vážně asi nulovou návštěvnost. Dál je někdy fajn sebepropagace na sociálních sítích, stránkách se stejným tématem, jako je téma blogu, alespoň kvůli minimálnímu rozsahu. Což já teda nedělám, na to jsem míval web, když jsem se o něj staral. A podle mě je lepší mít multitematický blog, než být zaměřen na jedno téma a doufat, že čtenářstvu poskytujete nové informace, ke kterým by se beztak dostal jinde. Spíše něco, co se zabývá sebevyjádřením a je to osobité, což podle mě čtenáře tedy zaujme víc, protože na to nenarazí jinde, ale to už je pak individuální, podle toho, co koho zajímá, že.

23 Choi Mari Choi Mari | Web | 26. září 2014 v 11:16 | Reagovat

Adresa mého blogu je moje stará přezdívka. Chtěla jsem totiž něco neutrálního, pod čím by se dalo psát o čemkoliv. Pak jsem změnila přezdívku na svojí současnou a s tou chci zůstat. A jelikož mám blog už víc jak tři roky, tak se mi nechce zakládat nový jen kvůli adrese.
Určitě je důležité to nevzdávat. Já měla vyšší návštěvnost jak pět lidí denně až po roce.

24 Jana Jana | E-mail | Web | 26. září 2014 v 12:27 | Reagovat

Děkuji za pro mne přínosný článek :) Strašlivě mne potěšil, protože matka opakování moudrosti :) Musím ale říci, že najít blog, kde bych mohla upřímně něco okomentovat je pro mne složité. Tak jsem ráda za další fajn blog ;)

25 Steeve X Steeve X | E-mail | Web | 26. září 2014 v 12:54 | Reagovat

Je to trochu i o té originalitě. Zase taková pravda to s tou Miley Cyrus není. Nejde tak moc o téma, jako o styl psaní, ne? I ten, kdo píše o Miley může být fajn člověk s dobrými názory, tudíž jeho téma blogu by odrazovat nemělo...

Jinak máš velkou pravdu - spousta lidí si myslí, že to bude prostě hračka. Že je druhý den vezmou do Autorského klubu a jejich blog bude hitem internetu. To je ale pochopitelně iluze. Bez práce nejsou koláče, takže je hlavní se snažit, propagovat se, ale zas to nepřehánět :)

Blogy vytvořené na základě nepromyšleného a tudíž často chatrného nápadu končí...neslavně :)

Docela se mi tvůj styl líbí, jen tak dál, přeju hodně blogových úspěchů!

26 Blondie Blondie | Web | 26. září 2014 v 14:16 | Reagovat

Moc pěkný článek ;)

27 Wek/Weekkaa Wek/Weekkaa | Web | 26. září 2014 v 14:22 | Reagovat

Úplně s tebou souhlasím. Každý bloger by měl mít hlavně vytrvalost a věřit si a svému blogu a né hned po neúspěšném článku blog rušit ;)

Já osobně jsem si před zakládáním blogu napsala, co tam všechno bude a jak dlouho. Rozepsala jsem si to do detailů a postupem času věci škrtám a připisuji nové nápady...

Na začátku jsem se hodněkrát rozhodovala, jestli zkončit nebo ne, ale pomohla mi blogová kamarádka, která mi je vždycky nápomocná a už je na mém blogu jako sestra :D Nicméně, ani pro mne to nebylo nejlehčí začít blogovat...

Jak jsem psala už k před-předchozí otázce, sepisuji si nápady a tak mi nikdy nekončí. Každý má jiný vkus a pohled na svět a taky jiný vkus na články. Myslím, že začínajícím blogerům hodně pomohou témata týdne, protože i přes ně se o vás můžou ostatní dozvědět. :)

28 Gil Gil | Web | 26. září 2014 v 14:48 | Reagovat

Krásně tu radíš :-) Lidi nevzdávejte se :3
Přes začátky jsem se přenesla dobře - měla jsem asi tak tři návštěvy denně a byla jsem nadšená :D :D  Témata mi nedošly nikdy :)) Blogísek mám přes dva roky a budu mít stále tento stejný, určitě, jak se do něčeho dám, tak já vždycky natrvalo :-) Ani dess neměním :)) Blogů s mým tématem není nějak kotel moc, takže návštěvníky pravidelné už mám a radost mi dělá blog obrovskou :-)

29 grey.t grey.t | E-mail | Web | 26. září 2014 v 14:50 | Reagovat

Já bych poradil jediné: dělat to kvůli sobě, ne kvůli popularitě. Jasně, když si člověk založí fanblog, tak to z velké části dělá proto, aby shromažďoval fanoušky. Ale podle mě je u vytrvalosti vždy nejdůležitější vědět, proč jsem začal a proč to dělám. Říká se sice, že komu nejde o návštěvnost, ten lže. I mně udělá radost, když mi na blog chodí víc lidí. Ale to hlavní, co mě u psaní na blog drží, je fakt, že to dělám pro sebe. Že mám radost z toho, že píšu články, že mám kam přidávat nějaké své zážitky, že se mám kam vypsat z toho, jak mi je...
Zpětná vazba a návštěvnost jsou určitě důležité faktory, ale podle mě až druhořadé. Aspoň to je můj názor :)

30 Alessa Alessa | E-mail | Web | 26. září 2014 v 15:53 | Reagovat

aha, takže si podle všeho budu muset počkat ještě dost dlouho, ale pravda, na žádný článek jsem si ještě neudělala čas... :D

31 Teeve Teeve | E-mail | Web | 26. září 2014 v 16:29 | Reagovat

[20]: No jo, já už asi lidi rovnou odpuzuju. Hih, ale jinak díky :-).

[21]: Celkem nechápu, že to jsem nenapsala, je to hodně důležité. No, vlastně celkově nechápu, jak se tenhle článek mohl dostat na titulku. Souhlasím však s tebou, i kdyby na blogu byly články kdovíjak boží, já se orientuju vlastně jen dle designu, stejně jako u knih dle obálek :-).

[22]: Ano, kombinationové šmachtle také preferuji, každý si díky tomu na konkrétním blogu může najít to své.

[23]: Tak to jsi dobrá, já jsem schopna blogy měnit pořád. Ale tu už jsem tři měsíce, jó! Rekord :-D.

[24]: Tak to jsem velice potěšena, vážně moc děkuji! *rozplývá se*

[25]: S tím příkladem o Miley jsem měla na mysli spíše konkrétně ty fanblogy, které se zabývají jen onou super hvězdou - nebo alespoň já to tak vidím; i ta největší originalita blogera by mě ttoiž nikdy nepřinutila zajít na blog zabývajíc se váhradně 1D. Když se ale třeba zas tou Miley zabývá jen okrajově, to je samozřejmě něco jiného.
S blogovou iluzí to vidíme stejně, nevím, co si to všichni myslí - ale abych zas nekecala, dřív jsem k těm blogerům patřila taky.
A velice ti děkuji za poznámku ke stylu psaní, o mne vždy potěší! :-)

[26]: Děkuji!

[27]: Holka, tak ty se mi líbíš! I já si píšu, co bych kdy chtěla napsat a tak, ale prozatímně to mám uložené jen v rozepsaných, ale jsou tam a stále přibývají. Jak zmiňuješ; já jsem za TT moc ráda. Jednak těm začátečníkům vážně pomáhají, a vlastně tak i mně :-D. Někdy skvělá myšlenka na článek a je to. No, ale celkově se to vážně jen chce snažit :-).

[28]: Je hezké vidět, jednoduše někoho takového, jako ty, když to tak řeknu :-D. Já mám celkem problémy, jak znovu zmiňuji, na blozích zůstávat, ale snad tohle fakt už vyjde :-). A díkec za pochvalu!

[29]: Tak samozřejmě je důležité, aby člověk nepsal jen pro tu popularitu, ale myslím, že roli v tom hraje velkou, už třeba jen... tak jsem třeba ráda, že si zrovna tenhle článek někdo přečetl a myslím si, že kdyby se tu neobjevil ani jeden komentář, celkem by mě to mrzelo, protože přeci jen, když člověk něco dělá, odezva je hezká :-).
No, ale je možné, že ne všichni jsme takoví. Tak třeba ty tedy nejsi :-).

[30]: Chce to prostě jen čas, trpělivost přináší růže :-D.
PS: máš boží avatar!

32 lady Lianna Ellusive lady Lianna Ellusive | E-mail | Web | 26. září 2014 v 16:34 | Reagovat

Poměrně důležitý hnací motor je vášeň. Když tě to nebaví, tak tě to nebaví. Jinak souhlasím; trpělivost přináší růže a čas věnovaný blogování tříbí blogerův styl, pokud je věrný sám sobě:-).

33 ANA ANA | Web | 26. září 2014 v 17:53 | Reagovat

Zeď hanby, to mě pobavilo. Jinak, měnit příliš často blog se nevyplácí, i když se to stává. Ale blogeři, kteří zakládají nové a nové blogy, sami poznávají, že nastal odliv jejich čtenářů. Možná správně poznamenáváš, pro argument, že člověk musí přepisovat adresu - aby ti ruka neupadla, ale taky tím bloger dává najevo, že je mu fuk, co si návštěvník se změnou počne.
Navíc, někdy může taková změna blogu vyvolat otázku - není to kvůli návštěvníkům? Nechce blogerka, měnící blog, utéct své stávající blogové komunitě a začít znova, s jinými? I to je možná jeden z důvodů, proč někteří návštěvníci odpadají a na nový blog už nereagují. (Možná jsem teď nadhodila názor k zamyšlení).
Jinak jsou ve článku uvedeny samé dobré věci, kterých, když se bude začínající bloger držet, může si vybudovat svůj okruh blogopřátel.

34 Pauli Pauli | Web | 26. září 2014 v 17:54 | Reagovat

To je opravdu pravdivý článek. Já sama už jsem sice měla blog předtím, ale jak bylo řečeno, psát do adresy nějaké přesné téma se nevyplácí. Tak jsem si vytvořila blog nový pod neutrální adresou. A myslím, že by mi to mohlo vydržet. :)

A je opravdu důležité alespoň zezačátku vědět, o čem chci (zhruba) psát. Nebudu to přece vymýšlet na poslední chvíli, ne? Zbytećně ztratím čtenáře, když budu psát 'nevim co mam přidat za článek.. nudááá'.

Opravdu povedený článek. Nováčkům by se to mělo stále rvát do hlavičky, pokud chtějí mít úspěšný blog. :)

35 Moi Keiniku Sang Moi Keiniku Sang | Web | 26. září 2014 v 18:52 | Reagovat

Pod ten bod s adresou se klidně podepíšu. Osobně si myslím, že blbější adresu už jsem si před těmi lety vybrat nemohla, ale teď s tím houbeles nadělám. Sice jsem pořád celkem dark a pořád stopro miss, ale nelíbí se mi, jak prvoplánově to zní. Fakt u toho myslete, lidi, je to důležitý.

36 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 26. září 2014 v 19:33 | Reagovat

Já si svůj blog vedu už dva roky, ono to není nic moc a ani můj blog není nic moc, mně to prostě baví ^^, někdy tam mám dost lidí, jindy méně a  už jsem měla i článek týdne :) ale mně o to nejde. A momentálně mám chvíli, kdy nebloguji a nějak mě to netrápí ;)

37 jentabezejmena jentabezejmena | 26. září 2014 v 21:06 | Reagovat

Zajímavý článek :)
http://jentabezejmena.blog.cz/

38 Adel Kitty Adel Kitty | Web | 26. září 2014 v 21:25 | Reagovat

Já mám dva blogy..na jednom se snažím co nejvíce publikovat články a na to druhém už pouze podle nálady :) Jinak je pro mě blogování už 8-mi letá záležitost :D

39 Nelogična Nelogična | E-mail | Web | 26. září 2014 v 21:46 | Reagovat

Přesně... důležité je vytrvat! Taky bacha ohledně adresy a přezdívky... já měla v minulosti tendenci vymýšlet si ty nejblbější.

Jinak, ještě jedna chytrá rada pro nováčky - když nevíš, co napsat na TT, kašli na to. Radši si počkat na nějaké líp padnoucí než napsat článek "tohle téma je pitomý, nic mě nenapadá". Jo, tu návštěvnost to možná zvedne, ale... upřímně, kdo by četl rád takové články? Však oni ti potenciální noví návštěvníci počkají. Není to závod.

Druhá rada - je dobrý obětovat gumovou kachničku a přidat se k Illuminátům. Dají pak do Disneyovek podprahovky, díky kterým začnou lidi rozklikávat tvůj blog. No neber to! A navíc - můžeš se vyšplhat mezi ty nejmocnější lidi na světě! V neexistující organizaci! Úžasné!

Veverkažel, mně byla přidělena poměrně líná skupina Illuminátů a na podprahovky v Disneyovkách si ještě počkám.

40 Anchor Anchor | E-mail | Web | 26. září 2014 v 22:36 | Reagovat

V podstatě takto vypadají mé začátky :D Před tímto blogem jsem jich pár sice měla, ale tam to vždycky skončilo u prvního článku, nebo ani to ne :D Už jsem tu víc jak rok a pardon, ale musím se pochválit - také víc jak rok se mi daří publikovat každý týden článek! :) (olé, jsem si dodala sil) Sice komentářů zatím moc není, ale to je tím, že ani já moc nereaguju na cizí články, protože se stydím atd :D Témata snad přijdou, když je to spíše deníčkovský blog :)

41 Ten opeřenec Es Ten opeřenec Es | Web | 26. září 2014 v 23:17 | Reagovat

Mno, s tou adresou blogu jsem to tak úplně nevychytala, jelikož o Hunger Games máme na blogu asi jedno malé pípnutí. Sakra. :D
Ale stěhovat kvůli tomu blog? Chápu, že to některé odpůrce HG asi odradí, ale co, stejně k nám nikdo nechodí. A když už se tam někdo objeví, zřejmě je to fanoušek a čeká něco víc o Hunger Games a odchází zklamaný... ale stěhovat se nebudeme. :D

42 Takara Takara | Web | 27. září 2014 v 1:00 | Reagovat

Začala jsem psát blog po přestěhování do zahraničí, kdy jsem byla ovlivněná hodně steskem po domově, rodině a přátelích...po dvou letech života v zahraničí a psaní blogu u mě došlo k zásadnímu zlomu a já jsem se koukla na svůj blog kriticky a už jsem si za svými texty tolik nestála...blog jsem zrušila, ale přesto druhý, který datuji od bodu zlomu, jsem nazvala podobně a píšu pod stejnou přezdívkou...

Ztracení čtenáři si mě z větší části našli...

To jestli máš blog dlouho nebo ne ti nezajistí pravidelnou diskuzi...Měla jsem a mám články, které nekomentuje nikdo, protože nikoho neoslovily a to se stává...Myslím si, že když je o čem psát, pak blog vytrvá a když není, tak blog postupně skončí...Přeji všem dostatek témat k vytváření zajímavých článků :)

43 toreborn toreborn | Web | 27. září 2014 v 5:26 | Reagovat

Náhodou, mně se ten článek líbí, je v něm mnoho pravdy :)

Bloguji asi už do roku 2006 a za tu dobu jsem měla několik blogů celkem dost a byly celkem slušně navštěvované (možná to nebylo nějak moc, ale snad každý zná ten pocit radosti, když mu na blog zavítá i jen pár lidí :).

Podle mě je opravdu nejdůležitější vytrvat. Ze začátku je to opravdu nic moc, ale najednou ty lidi začnou přicházet, člověk ani neví odkud :D. Je škoda, že někteří lidé s tím po chvilce seknou, ačkoliv jejich blog byl dobrý.

Na druhou stranu já si třeba ráda přečtu několik blogů, které jsou na stejné téma. Nejde jen o téma, ale i o vzhled stránky a o to, jak se autor blogu vyjadřuje. Každému sedne něco jiného.

Dodala bych ještě jedno - aby se všichni obrnili velkou trpělivostí!
Blog.cz poslední dobou blbne tak, že mě to občas zvedá ze židle! :D

44 Gwendolyn Gwendolyn | Web | 27. září 2014 v 9:02 | Reagovat

Moc pěkný článek. :) Sama jsem si blog založila právě včera, trochu jsem se s ním nervovala, vůbec nic na něm není a chtěla jsem s tím fláknout. Ale tohle mě tak nějak nakoplo do pokračování a vytrvalosti.
Já vím, já vím, je to ze začátku dřina (už jen se zorientovat, co které tlačítko dělá :D), ale teď už nehodlám přestat hned takhle ze začátku. Hlavně bych chtěla psát blog kvůli sobě, ne kvůli tomu, abych měla moře lajků... Samozřejmě, jednomu se hned píše líp, když ví, že na své články dostane nějakou zpětnou reakci od svých čtenářů. Ale samozřejmě to chce čas. :)
Díky za to kopnutí. :)

45 Teeve Teeve | E-mail | Web | 27. září 2014 v 11:40 | Reagovat

[32]: Vášeň jsem nezmínila asi proto, že kdyby nebyla, nevím, proč by někdo vlastně psal. Ale souhlasím s tím, když tě něco jen nutí, to něco dělat, potom se ti to akorát začne příčit.

[33]: I to jest pravdou. Mě osobně by to nenapadlo, změnou adresy bych spíše sledovala vztah konkrétního blogera k onomu blogu, ale je možné, jak píšeš, že by si čtenáři mohli říci, zda-li to není kvůli nim. Děkuji za přínosný názor!

[34]: Ano, já blog také měnila právě kvůli tomu všeříkajícímu v adrese, zlatě když je adresa neutrální, tak můžeš i měnit obsah blogu a podobné :-). A jinak děkuji za pochvalu! Asi půjdu dopsat edit...

[37]: Lidi jako tebe jsem vkládala na zeď hanby :-).

[39]: Viz. oblíbená píseň, že? :-D To byla celá titulka zahlcená slátaninami "Když vona ta voblíbená není akože jen jedna," a podobně. Já TT beru jako takovou pomoc, ale často si ho přetvářím k obrazu svému (jako u Zla a dobra :-D).

[40]: Tak to jsi jak já - tu jsem sice jen tři měsíce (ZATÍM!!!), ale když nepočítáme ten Hunger Games blog, zatím je to můj časově rekordblog :-). Upřímně, s těmi komentáři, mně se taky někdy moc nechce stále komentovat, ale když fakt najdu článek, co se mi líbí, komentuju blog ráda :-). Jde jen o to najít si ke čtení i pro sebe to pravé a když se z tebe stane věrný čtenář, admin si tě začne všímat a pokud jsi v psaní dobrá, taky se staneš jeho oblíbencem. Ale jak jsem psala, myslím si, že je důležité i to, kde komentuješ - ale to bych se akorát rozepisovala znovu :-).

[41]: Když jsem se ráno na mobilu podívala na mail a začala číst tvůj komentář (nejprve adresu blogu), začala jsem skákat štěstím do vzduchu, že jsem konečně objevila aktivní blog o Hunger Games. Čtu dál, a hup, ono fakt že ne :-D.
Se stěhováním blogu to jistě nemusí prožívat každý, jistě jsou i opaky mne. To prostě jen já blbec se chci pořád stěhovat...

[42]: Snad jsem nikde nevyzněla tak, že si myslím, že jen čas zajistí diskuzi, když jsou i třeba po dvou letech články na nic, je jasné, že to komentovat nikdo nebude, myslela jsem to ale tak, že to prostě chce čas, třeba aby si tě čtenáři našli... a tak :-).

[43]: S těmi tématy jsem to zřejmě také špatně vyjádřila - třeba knižních blogů je také nespočet, ale stále čtenáři jsou, to jsem asi vážně vyjádřila špatně...
Ale k těm problémům - já používám Chrome, a vše mi šlape. Je to fakt ňáký ďywný :-D.

[44]: Tak jsem ráda! Aspoň někomu to pomohlo **.
PS: s těmi čudlíky to znám. Když já jsem na blog.cz začínala, to nastavení mi připadalo jako nějakej divnej labyrint možností, které jsou stejně jistě k ničemu. Ale zorientovala jsem se, nakonec; prostě vše chce čas :-).

46 Nany Nany | Web | 27. září 2014 v 12:38 | Reagovat

Skvěle napsané.

Když jsem s blogem začínala, byla jsem měsíc bez jakéhokoli komentáře. Měla jsem pocit, že s tím seknu, protože psát pro nikoho nemělo význam. Ale zkusila jsem to. Snažila jsem se zlepšit, více komentovat články na jiných blozích a hlavně být aktivní, aby byla velká pravděpodobnost, že na mě ve výběru nejnovějších článků někdo narazí. Po roku píle jsem si našla několik pravidelných čtenářů. Zůstat bylo mé nejlepší rozhodnutí.

Když se za tím ohlížím teď, je až neuvěřitelné, co všechno by se změnilo. Kdybych po tom prvním měsíci opravdu skončila, tak teď pravděpodobně sedím u facebooku a nepřemýšlím nad článkem, který by mi toho před čtyřmi roky tolik dal. Nepoznala bych skvělé lidi, na které bych jinak vůbec nenarazila. A mnoho dalších věcí, které s blogováním souvisí.

A co se týče adresy mého blogu, řekněme, že si jí kvůli tomu pitomému názvu aspoň každý zapamatuje, no :D

47 Lany Lany | Web | 27. září 2014 v 15:01 | Reagovat

Naozaj dobre napísané a je to všetko pravda!Tiež poznám začiatky blogovania a veru som už nie raz chcela blog zmazať,pretože moje články si za týždeň prečítalo len zopár ľudí,ked' vôbec.Ale povedala som si,že to nevzdám.Ak sa tento blog páči mne,nájdu sa tiež ľudia ako ja,ktorým sa to bude páčiť.A tak som písala články k témam týždňa,komentovala ostatné blogy ale pozor!Nikdy žiadne spamy,to je najhoršie,čo môžte urobiť,pretože tým si vás admin blogu zapamätá ako týpka,ktorému ide len o návštevnosť a nie o obsah vášho článku a tým pádom sa vaším blogom zaoberať nebude.Ja sama to robím-ak sa pri mojom článku zjaví spam,ignorujem ho.
Takže,ja som si články skutočne čítala a úprimne písala,čo si o nich myslím.Ja som typ blogerky,ktorá nerada kritizuje a ak aj sa mi niečo nepáči,tak to napíšem spôsobom,aby sa admin neurazil.Tento spôsob sa mi vyplatil a na môj blog chodilo čím d'alej,tým viac čitateľov.A tak sa jedného krásneho osudného dňa stalo,že sa môj blog objavil v kolonke Blog dňa.Vtedy sa môj blog skutočne zvýraznil a ja som bola šťastím bez seba.Môj blog sa stal pomerne populárnym a návštevnosť blogu takisto super.A asi o pol roka neskôr sa môj článok s typmi na horory dostal dokonca na hlavnú stránku blogu!Dovtedy bolo pre mňa úplne nové mať pri jedinom článku 30 komentárov a 150 ľudí za jeden deň!A asi o mesiac neskôr sa mi to stalo znova s článkom o recenzii filmu Na vine sú hviezdy.Môj blog si takisto všimlo veľa ľudí a táto udalosť sa stala len nedávno.
Za rok,odkedy som si blog založila,som si vypestovala výbornú,celkovo 3108 návštevnosť.A ľudia pozastavte sa nad tým.Ak by som si blog zmazala,ako som pôvodne plánovala,nikdy by som nedosiahla svoj vytúžený cieľ.Takže ak máte blog a snažíte sa o jeho návštevnosť,ste na dobrej ceste a hlavne neprestávajte:oplatí sa vám to!Pridávajte články,koľko len chcete a uvidíte,že si váš blog všimne veľa ľudí,tak,ako sa to podarilo mne.

Rada by som však ešte chcela poukázať na niečo,čo sa v tvojom článku neobjavilo.Je takisto veľmi dôležité spriateľovať sa s ostatnými blogmi.Ak si nájdete vernú dušu a budete sa navzájom navštevovať,bude to pre vás obrovské plus!Mne pomohlo najmä toto.Blogy,s ktorými sa spriatelíte vás môžu spomenúť v článku,dávať vám nejaké úlohy,napr.reťazovka.Podpora zo strany iných blogov proste nikdy nezaškodí.Musíte však spriatelené blogy navštevovať a písať komentáre k článkom aspoň raz za týždeň,inak s vami ukončia kamarátstvo,poprípade už s vami nebudú chcieť mať nič.(wow,ja som sa ale rozpísala,možno z toho vznikne nejaký článok :D)
Takže dajte na túto radu a možno sa už čoskoro nejaký váš článok na hlavnej stránke Blogu ;)

48 Lany Lany | Web | 27. září 2014 v 15:02 | Reagovat

Prepáč,napísala som ti obsiahly komentár plný mojich typov,ale vraj sa zobrazí,iba ked to admin povolí. :(

49 Pervy Salamander Pervy Salamander | Web | 27. září 2014 v 16:13 | Reagovat

Hm... na začátku jsem se řítila tím vším, co tu píšeš. Byla jsem aktivní, přidávala články na téma, četla a komentovala ostatním blogeerům jejich užasné články, hrozně se snažila.Měla jsem možná jeden komentář za měsíc. Pak uběhl rok. Já se stále snažila a stále jsem měla s bídou jeden komentář za měsíc. Pak uběhl další rok a zase to samé. Docela mě to drtí... Člověk se snaží a stejně je to na hovno. Pak přišla doba kdy jsem nemohla být aktivní a potom? Žádný komentář za měsíc. A teď mám vždy jen jeden komentář u článků, protože mi je komentuje moje užasná blogerská kamarádka, o které si ale myslím, že to děllá jen proto, že jí je mě líto.... a já už nevím co mám dělat aby se lidi o můj blog zajímali....

ale jinak hezký článek ,) velmi mile napsaný a příjemně motivuje .)

50 ADÉLA ADÉLA | Web | 27. září 2014 v 18:23 | Reagovat

Podle mě se na tohle téma nedá napsat žádná dobrá rada. Já bloguju už skoro 9 let a je to hlavně o tom, aby byl člověk aktivní. Většina lidí si založí blog, napíše jeden článek, nechodí na ostatní blogy a pak nadává, že k němu nikdo nechodí a články nikdo nečte. Je to hlavně o proniknutí mezi ostatní blogy a pak už je to jenom o názoru, jestli se někomu líbí nebo ne.

51 Gwendolyn Gwendolyn | E-mail | Web | 27. září 2014 v 20:50 | Reagovat

Nakoľko som na blogspote, odpadá mi možnosť zviditeľnenia sa na titulnej stránke. Príde mi to veľmi smutné, že tam nemáme nejakú "titulku", ale nejako to prežijem.. :D

52 Cece Cece | Web | 27. září 2014 v 21:21 | Reagovat

U mě byly začátky těžké. Blogařit jsem začala nějak v mé 3. třídě, kdy jsem si taky založila svůj první blog, byl to rok 2011-2012. V tu dobu moc grafiček nebylo a nebyl ani rozvitý tolik ten nový 'styl' grafiky. adresu blogu jsem si vymyslela absolutně jednoduchou a nezajímala jsem se o to, komu se to bude líbit a komu ne. Teoreticky.. Byla jsem malé dítě, takže jsem nad tím tak ani nepřemýšlela tolik, jako teď. Když jsem si ten blog založila, hned na první pohled jsem si zamilovala všechny funkce, co na Blogu.cz byly k mání. Během dne jsem vyzkoušela snad všechno, co tam bylo. Od článků, anket a nahrávání obrázků, až po drobné úpravy v profilu atd.. Všechno bylo jednoduché. Přidávala jsem tam články o Seleně Gomez - přepsávala jsem absolutně všechno, co jsem našla v Bravo časopisech :D Až mi to bylo trapný, že jsem před sebou měla snad 20 vypůjčených časopisů z knihovny a přepisovala jako zběsilá všechny kecy, které do toho ti bulváři napsali. Každopádně jsem to takhle vůbec nevnímala. Pak jsem cca. rok na blog vůbec nechodila nebo se dá říct, že jsem na něho zapomněla. Pak začali na Disney Channel hrát seriál Na parket a mě se to moc zalíbilo a o herečce jsem všechno možné hledala; blogy, info atd.. Tak mě napadlo, jelikož už jsem ovládala nějaké prvky z blogu, že si o ní ten blog založím. Trvalo mi dlouhé měsíce, než mi Toplist ukazoval čísla za den nad 10 lidí. Taky jsem začala více sledovat jiné blogy o celebritách, komentovat je a dávala jsem si větší námahu při psaní článků a pak jsem zjistila, že se mi čísla na Toplistu zvětšují a zvětšují. Měla jsem radost jako nikdy jindy. Pak jsem konečně zjistila, co to je objednávka designu. :D Byla jsem tak 'blbá', že jsem odeslala objednávky snad všem blogům, co ji měli aktivní :D Nakonec mi po dlouhém hledání vyšla grafička, která byla 'profesionální' a vytvořila mi design, který se jen tak nevidí. Od té doby jsem přestala kopírovat jiné blogy a snažila se do něho zapojit více fantazie a tvořit více podle sebe. Tímto bych chtěla říct, že přesně jak zmínila autorka tohoto článku (a zároveň to jako pomalu každá jiná) potvrdit, že začátky nejsou jenom o tom, jak tvůj blog vypadá a že nebude 'populární' během jednoho týdne nebo dokonce dne. Jde hlavně o to, aby tě bavil a pokud ne, tak aby ses do toho nenutila. Přece jenom blog je o tom, aby se lidi místo nějakých seznamek spoznali i v jiném - blogovacím - světě, kde si hlavně mladší lidé můžou sdělovat své názory, myšlenky a najít si pár oblíbenkyň, se kterýma můžou navázat kontakt. Já jsem třeba velmi ráda, že jsem Blog.cz spoznala a nikdy toho nebudu litovat, protože jsem se naučila tolika věcem a spoznala úžasné lidi! :)

53 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 27. září 2014 v 22:54 | Reagovat

Je to tak jak říkáš, Čistá pravda. Všas já jsem taky na začátku blogování měla pět lidí denně, z toho čtyřikrát jsem svůj blog navštívila já. Dneska mám z fleku i přes 40 lidí. Chce to jen mnohaletou trpělivost, něž váš blg objeví nějací lidé, kteří ho budou častěji navštěvovat. A teď jsem dokonce úspěšně zažehlala blogovou krizi.

54 Takara Takara | Web | 28. září 2014 v 3:52 | Reagovat

[45]: Neboj nevyzněla, reagovala jsem na větu:
"Osobně začátky znám a věru je nesnáším; nemáte věrné čtenáře a nemůžete se tudíž spoléhat na pravidelnou diskuzi."

A z vlastní zkušenosti vím: že ani po letech blogování se nemůžete spoléhat na pravidelnou diskuzi (a tam je to dané tím, že ne každý článek zaujme), ale není třeba věšet hlavu, prostě to tak je, to je celé...Jsem si jistá, že jsme se pochopily správně :)

55 chantalumbrella chantalumbrella | Web | 28. září 2014 v 9:31 | Reagovat

Pěkný článek, sice nic nového, co bych už nevěděla, ale myslím si, že někteří vážně potřebují pomoci a my jim svými komentáři a návštěvami jejich blogů zvedneme blogerské sebevědomí.
Ikdyž jsem už na blogu déle, tak čtenáři nejsou, ale píši dál, protože mě to baví :))

56 Smirkú Machaulinne Smirkú Machaulinne | Web | 28. září 2014 v 10:12 | Reagovat

Podle mě je pro začínající bloggery nejlepší cestou, když si najdou blog, který je baví číst a který má pravidelné čtenáře nebo (ještě líp) seznam spřátelených blogů. Pak si založí svůj vlastní blog a začne komentovat nejen články na tom jednom blogu, ale i články na blozích, se kterými je daný blog spřátelený. Pak se s nimi spřátelí taky a ejhle, dvacítku komentářů má hned. A když už to trvá nějakej ten rok, dva, tak už by měl mít jasno, kdo je pravidelný čtenář a kdo ne. Já tak začínala a vydržela jsem na blogu skoro pět let. :D
Jinak souhlasím snad se vším, co jsi napsala. :)

57 Nila Nila | Web | 28. září 2014 v 12:09 | Reagovat

Super typy :-) Určitě to moc rádi lidi ocení :-) Já osobně mám tenhle blog už rok a 5 měsíců a pak mám ještě druhý blog,který mám 2 měsíce :-) Nicméně blog je super,ale né vždy mám čas a nebo i chuť komentovat a poslední dobou už vůbec ne :/ Nevím kdo je ten Standa jak ho nazíváš :D jo a s tím designem máš pravdu ;-) Hned na první pohled mě zaujme dessign a potom koukám na články :-) super článek ;-)

58 Karol Dee Karol Dee | Web | 28. září 2014 v 15:39 | Reagovat

Popravdě si své začátky pamatuji jen velmi matně, přece jen je to pěkných pár let zpátky :) Ale myslím, že jsem je prožila v takovém afektu z toho, že píšu články o tom, co mě baví, že mě vůbec netrápilo, jestli je někdo komentuje. A to je asi nejlepší rada, kterou můžu dát - člověka to musí bavit, jinak to nemá cenu.

59 Sophii Sophii | E-mail | Web | 28. září 2014 v 16:03 | Reagovat

Pravdivý článek :). Já bloguju už léta.. pomalu to bude 7 let :D. Když si vzpomenu na své začátky, musím se smát. Tehdy jsem si za popud kamarádky založila blog. No vymýšlet, o čem psát byl ze začátku problém. Naštěstí jsem nikdy nepatřila k těm "růžovým blogískům" a přepixelkované jsem též neměla... ale styl psaní, a vyjadřování? Ehm.. to už je ale naštěstí za mnou.

Bloguju už 7 let a stále mám o čem psát. Bez blogu už si to ani nedovedu představit... byly tu i pokusy o AK ale nakonec to nedopadlo, což mě jednu chvíli trochu mrzelo, ale pak mě to nějak přešlo na AK nestojí svět. Já sama pevně doufám, že budu blogovat ještě hoodně dlouho :-)

60 Teeve Teeve | E-mail | Web | 28. září 2014 v 16:04 | Reagovat

[46]: Stačí se podívat i na mé první články. Kdybych blog smazala? No jéj, ta tři místa na tutulce bych nikdy nedostala :-). Také si myslím, že bych byla zaměstnána nějak hůře, mně za tu dobu blog.cz hodně dal, a aspoň jsem se naučila psát všemi deseti.
A s tou adresou nesouhlasím, víš jak je boží? :-D Nebo jako, mně se to vážně líbí, žeru sluchátka **, a jen tak ji nezapomeneš ;-).

[47]: Vidíš, to zas já ty spřátelené blogy nijak nepodporuji, jelikož mi to připadá... ani nevím, jak to pojmenovat. Je vlastně i tvou povinností na esbé blogu komentovat, i když se ti nechce. Mně stačí, když prostě komentuji upřímně, někde, kde mám vážně co říct :-). Ale do začátků na to zviditelnění to někomu pomoci může, máš recht :-).
Teď se celkem stydím, tys mi napsala naprosto bombastický komentář a já na něj nedokážu nějak více obsáhleji odpovědět :-D. Ale moc ti děkuji za čas, který jsi strávila jeho psaním, cením si toho :-).

[49]: Upřímně, myslím si, že diskuze je možna, pokud splňuješ tak vše, co jsem psala, proto nevím, kde se u tebe vyskytla chyba. No, ráda bych ti napsala něco povzbuzujícího, ale asi by to nepomohlo, že. ? :-)
Každopádně moc děkuji za pochvalu :-).

[52]: Taky si pamatuji na svůj první blog - vlastně stejně jako ten tvůj, vše přes kopírák :-D. Je ale hezké vidět, jak se bloger sám postupem času vyvíjí a zoriginalitizuje :-D.
Ale pocit mám stejný jako z komentáře Lany, vy si uděláte čas, a napíšete mi něco takhle božího, a já nejsem schopna se rozepsat? No jo, jsem hrozná :-D.

[55]: No, tak uvidíš časem, jistě tě někdo, kdo si tvůj blog zamiluje, objeví :-).

[56]: Jak píši výše, o sb si myslím své, ale každému vyhovuje něco jiného, i sb samozřejmě mohou být pro někoho to pravé lískoořechové :-).

[57]: Holka, ty jsi na blogu téměř rok a půl a neznáš Standu? Tak to se asi do blogového života moc nezapojuješ, co? :-D Stanislav Rulc pracuje ve společnosti Jyxo a má na starosti komunikaci s blogery, tedy s námi. Zajímavé, blogovat za prachy...

[58]: Přesně! Když to člověka již od začátku nebaví a chce jen komentáře, moc daleko to nedotáhne. Je to sice jednoduchá, a celkem logická rada, ale stále pravdivá a blogeři by si to měli uvědomit :-).

61 Teeve Teeve | E-mail | Web | 28. září 2014 v 16:06 | Reagovat

[59]: S tím souhlasím. Blog jako by se stal, byť jen částečně, mou součástí a jsem fakt ráda, že bloguji, rovněž jako ty i doufám, že ještě nějaký ten pátek blogovat budu :-).
PS: AK to je... Dnes už tam jsou přijímáni všichni, stačí když zdrojuješ obrázky. Tam už ani není čest být, jediné plus je zviditelnění na titulce :-).

62 Kačka Kačka | Web | 28. září 2014 v 17:38 | Reagovat

Pěknej článek je to pravda za pár dní nemůžeme čekat sto čtenářů za den , jsme v bogerským světe s kamarádkou nováčkama a máme sotva 3 návštěvi za den  , ale mě to nějak nevadí mám náš blog ráda a hlavně mě baví tam dávat články o věcech  který mě baví :D :D

63 Hubert Hubert | E-mail | Web | 28. září 2014 v 17:48 | Reagovat

Podlézáním se dá taky slušně zviditelnit :D

Je fajn, když mi přibude komentář na blogu. Jsem za to opravdu rád. Ale, když zůstane bez komentáře, tak se nezblázním.

Píšu proto, abych se nezabil. Aby moje hlava zůstavala v relativním pořádku, když ji zrovna něco schází, bolí nebo z ní něco potřebuje ven. Takže blog mám hlavně a vlastně jedině pro sebe! Pro mé vlastní "uspokojení". Někdy se tam měsíce neukážu, protože ho prostě v dané chvíli nepotřebuju. Kupodivu to s ním táhnu nějakých 6 let? A někdy je ho vážně zapotřebí.

64 deny-paradise deny-paradise | Web | 28. září 2014 v 19:20 | Reagovat

Sice je těchto článku opravdu nespočet, každý se snaží být originální a napsat ty nejlepší typy, ale řekněme si to narovinu, všechno to je vlastně stejné. Ale co, to není žádný problém :) Máš pravdu, nejde mít hned za den 100 lidí na blogu a 55 komentářů, to prostě nejde. Já nevím, co na tom ty začínající blogy nechápou, ale když už chtěj mít vysokou návštěvnost, tak jak si také napsala, musí pro to něco udělat. A jako hlavní ej psát komentáře. Řekněme si to narovinu, já sama mám docela vysokou návštěvnost, tedy pro mě vysokou takovou vyhovujicí, ale dává mi to velkou práci! Ty lidi ke mně na blog nezabloudí náhodou, většinou tam jsou z důvodu, že jsem jim já okomentovala článek. Ano tak se  to dělá, ale dobré je také psát k témetu článku. :) To si také napsala, vlastně si napsala všechno, co jsem chtěla říct :)
Já nejsem na blog.cz nějak extra dlouho, ale prošla jsem si také častou změnou adres, zkrátka, buň nevyhovující adresa, nebo malá návštěvnost, a nebo to klidně bylo i tím, že jsem se rozhodla pro špatné zaměření blogu. Letos v dubnu jsem si založila myslím tento blog, z kterého ti sem píšu, a helemese on už exituje půl roku! Popravdě jsem si to uvědomila až teď, co ti píšu tento komentář, a řikám si jakože jak jsem tak dlouho mohla vydržet na blogu... no sama nevím jak jsem to dokázala, ale je to jakože hustý, jo todle tě asi nezajímá, ale pochop tu mojí radost :D
Omlouvám se, že jsem ti sebrala pár dobrých minut k něčemu užitečnějšímu než číst tendle o ničem komentář, ale já když se rozepíšu, tak už to nejde zastavit :)
Měj se krásně, a hlavně v tom psaní pokračuj :)

65 Nelogična Nelogična | E-mail | Web | 28. září 2014 v 20:48 | Reagovat

[45]: No jo, oblíbená píseň... to jsem pak už ani radši ty články nečetla :D
Chvíli jsem z recese přemýšlela, že bych na to téma napsala něco o své oblíbené plísni, ale... ale ta lenost, no :D

66 Čerf Čerf | E-mail | Web | 28. září 2014 v 21:51 | Reagovat

Rada je jednoduchá: Psát dobře a nenechat se odradit tím, že první půlrok to nebude skoro nikdo číst :-)

67 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 29. září 2014 v 9:16 | Reagovat

Len hlúposť ma napadá, lebo ináš nie je čo dodať: Je Tvoje nové meno zo skratky "TV"? Teeve, čo to znamená?
Dobrý štart do nového týždňa...

68 Teeve Teeve | E-mail | Web | 29. září 2014 v 19:26 | Reagovat

[62]: No, a takto by to mělo vypadat - jít do blogování s tím, že tě to baví a nechceš jen blogerskou slávu :-). Protože psát jen za účelem návštěvnosti je na nic.

[63]: Podlézáním ano, však ne dolézáním :-D.
Deníčkovský blogy jsou fajn :-). Tam vážně jde převážně o to vykecání a když ti to pomáhá, je to jen dobře :-).

[64]: Vůbec mne neobtěžuješ, jsem jen ráda, že existuje podobný blázen jako já; můj blog existuje už tři měsíce, chách! Jasně, já vím, že to není moc, ale u mně rekord :-D. Takže ti rozumím.
Jinak moc děkuji, pokusím se dalšími články nezklamat :-).

[67]: Ano, je to odvozeno od zkratky "TV", však nikoliv zkratky televize či tělesné výchovy :-D, T. V. jsou totiž mé iniciály :-). Jelikož v menu mám uveden jako kontakt na sebe svůj osobní mail, říkala jsem si, že tak všichni stejně poznají mé jméno, tedy, alespoň příjmení a chtěla jsem přezdívku vlastně jako své jméno. No, a tak se z TV přetvářela TéVé, TeVe, Teve, dále v možnostech bylo i Tev, Teevee a ona Teeve. Zalíbila se mi z nich nejvíce, takže asi tak :-).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama